loading...
اخبار و مقالات کامپیوتر
محمدی بازدید : 32 سه شنبه 03 تیر 1399 نظرات (0)

 

 

آیپد او اس ۱۴ / iPadOS 14 اپل رسماً منتشر شد. در اینجا با تمام قابلیت های جدید و آیپدهای سازگار با این آپدیت آشنا شوید.

 

اپل در رویداد WWDC شب گذشته‌ی خود از آپگریدهای نرم افزاری پیش روی خودش به همراه قابلیت‌های جدید آن‌ها رونمایی کرد. پس از معرفی iOS 14، اپل از پلتفرم iPadOS 14 نیز رونمایی کرد. در این مقاله شما را با هرآنچه باید از آیپد او اس ۱۴ بدانید، آشنا خواهیم کرد.

 

سایدبار جدید و اپلیکیشن‌های بازطراحی شده

 

 


 

 

اپلیکیشن‌های مهم اپل بازطراحی شده اند تا استفاده از آن‌ها در نمایشگر بزرگ‌تر تبلت‌های اپل آسوده‌تر باشد. ما البته تمام آن‌ها را در این رویداد ندیدیم، اما حداقل دو اپلیکیشن Photos و Notes صاحب یک سایدبار شده‌اند که از شرتکات‌های مختلفی برای دسترسی و چینش میزبانی می‌کند.

اپلیکیشن Files نیز اکنون با اضافه شدن دکمه‌های New Folder و Sort بازطراحی شده است.

 

ویجت‌ها به آیپد او اس ۱۴ آمدند

 


 

درست مانند آی او اس ۱۴، نسخه جدید آیپد او اس نیز اکنون از ویجت‌ها پشتیبانی می‌کند. این بدان معناست که شما دیگر متمایل به سمت چپ هوم اسکرین (یا لاک اسکرین) محدود نیستید و می‌توانید آزادانه آیکون‌ها را در صفحه اصلی تبلت خود جابجا کنید.

 

جستجوی همگانی


ما همه می‌دانیم که آی او اس از قابلیت جستجو برخوردار است. شما صفحه هوم را به پایین می‌کشید و می‌توانید بین مخاطبان، اپلیکیشن‌ها، اخبار و حتی درون وب جستجو کنید.

 

در آیپد او اس ۱۴ این جستجوگر کمی بازطراحی شده است. آن اکنون می‌تواند یک پنجره‌ی شناور باشد تا حتی در داخل اپلیکیشن‌ خود نیز بتوانید از آن استفاده کنید و به دنبال محتوایی در داخل خود همان اپ بگردید. این یعنی نیازی نیست حتماً از اپ خارج شوید و در صفحه هوم آیپد خود جستجو کنید. بله این قابلیت پیشتر نیز در دسترس بود، اما جستجو فقط در اپلیکیشن‌های مهم خود اپل انجام می‌شود. اکنون از اپلیکیشن‌های شخص ثالث نیز پشتیبانی می‌کند و به طور کلی می‌تواند جستجوی عمیق‌تری را انجام دهد.

 

تشخیص دست خط

 


 

یک قابلیت جذاب که به اپل پنسل اضافه شده، Scribble نام دارد. آیپد او اس جدید اکنون می‌تواند دست خط شما را شناسایی کرده و متن‌هایی که می‌نویسید را به صورت تایپ شده دربیاورد. شما همچنین می‌توانید نوشته‌هایتان را برجسته کنید، آن‌ها را کپی کرده و در یک اپلیکیشن تایپ نوشته پیست کنید. Scribble هم اکنون از دو زبان چینی و انگلیسی پشتیبانی می‌کند.

 

کدام آیپدها iPadOS 14 را دریافت می‌کنند؟


اما سوال اینجاست که کدام یک از تبلت‌های اپل می‌توانند آیپد او اس ۱۴ را دریافت کنند؟ خوشبختانه مدل‌های زیادی وجود دارد که با این نسخه از پلتفرم اپل سازگار است. اسامی این مدل‌ها را در زیر بخوانید:

 

iPad Air 2

iPad Mini 4

iPad Pro (تمام نسل‌ها)

iPad معمولی (مدل ۲۰۱۷، ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹)

iPad Air (2019)

iPad Mini (2019)

iPadOS 14 در چه ناریخی منتشر می‌شود؟

مطابق معمول، اپل نسخه جدید آی او اس (به همراه آیپد او اس) را در رویداد پاییزی خودش منتشر خواهد کرد.

 

 

منبع : گجت نیوز 

محمدی بازدید : 34 دوشنبه 02 تیر 1399 نظرات (0)

 

 

 

دقایقی پیش تصاویری از نسخه های شبیه‌سازی شده از گوشی ‌های سری آیفون ۱۲ – ۵G Apple iPhone 12 منتشر شده که دید خوبی از ابعاد بدنه و طراحی پرچمداران ۲۰۲۰ اپل به ما می‌دهد.

 

 

زمانی که شما درباره مدل های ساخته شده از محصولات معرفی نشده‌ی اپل صحبت می‌کنید، قطعا نام سونی دیکسون (Sonny Dickson) به ذهنتان می‌آید. این طراح استرالیایی برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ و با به‌اشتراک‌گذاری تصاویری از موکاپ‌های ساخته شده از آیفون فایو اس و آیفون فایو سی نامش بر سر زبان‌ها افتاد و از آن موقع تا به حال اطلاعات قابل اعتنای متعددی از محصولات اپل را منتشر کرده است.

 

حالا امروز دیکسون تصاویری از مدل های ساخته شده از گوشی های سری آیفون ۱۲ در سه سایز ۵.۴ اینچی، ۶.۱ اینچی و ۶.۷ اینچی را در توییتر منتشر کرده است. البته ما هنوز هم انتظار داریم که اپل از چهار مدل گوشی جدید خود با نام های آیفون ۱۲، آیفون ۱۲ پلاس، آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس رونمایی کند و به این دلیل در تصاویر منتشر شده تنها سه مدل را مشاهده می‌کنیم که آیفون ۱۲ پلاس و ۱۲ پرو هر دو از نمایشگرهای ۶.۱ اینچی برخوردار خواهند بود.

 

احتمالا تنها تفاوت این دو مدل به ساختار دوربین‌های آنها، باتری بزرگتر، حافظه رم بیشتر و عمر باتری بیشتر برای مدل پرو برمی‌گردد.

 

عدم تغییر در طراحی گوشی ‌های سری آیفون ۱۲ را تایید شد؟

 



همان‌طور که در این تصاویر می‌بینید شاهد لبه‌های تقریبا تختی در دو طرف بدنه هستیم که گزارش‌های پیشین مبنی بر عدم تغییر طراحی بدنه گوشی های خانواده آیفون ۱۲ اپل و شبیه‌تر شدن طراحی آنها به آیفون چهار را تایید می‌کنند. البته قطعا با برخورداری از یک نمایشگر لبه به لبه و با در نظر گرفتن بریدگی بالای نمایشگر، گوشی ‌های سری آیفون ۱۲ نسبت نمایشگر به بدنه‌ی بسیار بالاتری از آیفون چهار را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و طراحی آنها نیز ظریف‌تر با ظاهری مدرن‌تر خواهد بود.

 

البته توجه داشته باشید که سونی دیکسون خودش هم به طور کامل درباره نحوه طراحی دوربین‌های پشتی و ابعاد و ظاهر بریدگی نمایشگر مطمئن نیست، اما از نظر ابعاد کلی می‌توان گفت که در رویداد ماه سپتامبر اپل احتمالا شاهد رونمایی از محصولات کاملا مشابهی با این نمونه‌های شبیه‌سازی شده خواهیم بود. هر چهار پرچمدار جدید اپل از پردازنده های A14 Bionic اپل که تحت لیتوگرافی پنج نانومتری شامل ۱۵ میلیارد ترانزیستور تولید شده‌اند، برخوردار خواهند بود.

 

در مقایسه جالب است بدانید که پردازنده A13 Bionic که در حال حاضر روی گوشی های خانواده آیفون یازده به کار رفته است، توسط کمپانی تایوانی TSMC تولید شده بود و تحت لیتوگرافی هفت نانومتری، ۸.۵ میلیارد ترانزیستور درون آنها جای داده شده بود. تعداد بالاتر ترانزیستورها به معنای قدرت پردازشی بالاتر و مصرف انرژی بهینه‌تر است و به همین دلیل سازندگان با توسعه‌ی ابزارهای جدید، تلاش می‌کنند تعداد خازن‌ها بیشتری را در ابعاد کمتر جای دهند.

 

مهمترین مشخصات آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس

 


 

احتمالا هر دو مدل پرو دارای نمایشگر پرو موشن (ProMotion) با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی خواهند بود و این به معنای آن است که نمایشگر در هر ثانیه ۱۲۰ بار به‌روز‌رسانی می‌شود تا هنگام اسکرول کردن صفحه و به خصوص هنگام بازی کردن در بازی های گرافیکی و پر زد و خورد، تصویر روان‌تری پیش روی چشم کاربران قرار بگیرد. مدل های پرو از گوشی های خانواده آیفون دوازده قرار است پنجاه درصد حافظه رم بیشتر (۶ گیگابایت از نوع پنل‌های LPDDR5) را نسبت به مدل‌های استاندارد ارائه دهند و برای اولین بار یکی از مدل های آیفون دارای ظرفیت ۱۲۸ گیگابایتی خواهد بود.

 

البته شایعات و گزارش‌های ضد و نقیضی پیرامون مشخصات دوربین‌های پشتی این محصولات وجود دارد و برخی از افشاگران معتقدند که سنسور تشخیص عمق میدان LiDAR مبتنی ‌بر دوربین time-of-flight داخل هر چهار مدل به کار گرفته خواهد شد. اما برخی دیگر از افشاگران به یک تصویر فنی اخیرا لو رفته اشاره می‌کنند که بر طبق نظر آنها، تنها مدل آیفون ۱۲ پرو مکس این دوربین اضافه را ارائه خواهد داد.

 

سنسور LiDAR که برای اولین بار درون آیپد پرو ۲۰۲۰ معرفی شد مدت زمانی که یک پرتو مادون قرمز طول می‌کشد تا از سطح سنسور به سوژه تابانده شود و سپس از سوژه به سنسور برگردد را محاسبه می‌کند. با استفاده از این قابلیت و اطلاعات به دست آمده، این سنسور قادر خواهد بود تا توانایی‌های بسیار بالا‌تر و دقیق‌تری در زمینه واقعیت افزوده را ارائه دهد و همچنین افکت بوکه در تصاویر پرتره نیز کاملا بهبود خواهد یافت.

 

سرعت اینترنت ۵G در آیفون های جدید اپل متفاوت خواهد بود

 


 

 

گویا قرار است آیفون های ۲۰۲۰ اپل از مودم ۵G اسنپدراگون X60 کوالکام برخوردار باشند. این چیپست که از سیگنال های فایو جی روی طول موج‌های sub-6GHz و mmWave پشتیبانی می‌کند، به کاربران اجازه می‌دهد که از اینترنت نسل جدید موبایل لذت ببرند. البته برخی از تحلیل‌گران معتقدند که تنها مدل پرو از سیگنال‌های سریع‌تر mmWave برخوردار خواهد بود و این قابلیت در مدل های استاندارد وجود ندارد.

 

این موضوع به خصوص برای آن دسته از کاربرانی که قصد خرید یک آیفون ۵G از اپراتورهای با تجهیزات قدیمی‌تر دارند، از اهمیت زیادی برخوردار است و آنها مجبور می‌شوند تنها از مدل‌های ارزان قیمت سری آیفون دوازده استفاده کنند. به این دلیل که برخی از اپراتورها هنوز تمام شبکه خود را به طول موج نسل جدید انتقال نداده‌اند و تنها بخش محدودی از کشورها قادر هستند از آنها بهره ببرند. بنابراین با وجود این که تعداد زیادی از کاربران قادر خواهند بود جدیدترین آیفون اپل با مشخصات فوق العاده و بالاترین سرعت را خریداری کنند، اما احتمالا تنها تعداد کمی از آنها می‌توانند از حداکثر سرعت اینترنت ۵ جی برای دانلود یک ویدیو در یک چشم به هم زدن لذت ببرند.

 

البته توجه داشته باشید که ترکیب اینترنت فایو جی و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی نمایشگر پرو موشن، یک قاتل اساسی برای شارژ باتری است. طبق گزارش‌ها اپل قصد دارد ظرفیت باتری گوشی ‌های سری آیفون ۱۲ را افزایش دهد و به‌خصوص مدل آیفون ۱۲ پرو مکس احتمالا از یک باتری ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعتی برخوردار خواهد بود. اگر این رقم به واقعیت تبدیل شود شاهد افزایش ۱۰.۸ درصدی نسبت به ظرفیت باتری آیفون یازده پرو مکس خواهیم بود که همین حالا هم با عمر باتری فوق‌العاده خود کاربران را تحت تاثیر قرار داده است.

 

 

منبع : گجت نیوز 

محمدی بازدید : 38 دوشنبه 02 تیر 1399 نظرات (0)

 

 

 

 

گوشی آنر ایکس ۱۰ مکس – Honor X10 Max طبق اعلام رسمی هواوی در روز ۱۲ تیر ماه در چین معرفی می‌شود. همچنین تصویر و مشخصاتی از این گوشی نیز فاش شده‌اند.

 

 

هواوی با انتشار پوستری رسمی اعلام کرد که در نظر دارد تا گوشی میان رده آنر ایکس ۱۰ مکس را در روز ۱۲ تیر ماه رسما معرفی کند. در این پوستر همچنین تصویری از جلو و قسمت بالای گوشی نیز دیده می‌شود. با توجه به تصویر منتشر شده از گوشی Honor X10 Max، گوشی جدید آنر دارای قابلیت پشتیبانی از شبکه‌های مخابراتی نسل ۵ است. همچنین در جلوی دستگاه شاهد دوربین سلفی ناچ قطره‌ای و در کناره سمت راست و زیر دکمه‌های تنظیم صدا هم حسگر اثرانگشت در زیر دکمه پاور دستگاه قرار گرفته است. این طور که به نظر می‌رسد اسپیکر گوشی در بالای دستگاه قرار دارد.

 

مشخصات گوشی آنر ایکس ۱۰ مکس


به احتمال زیاد گوشی جدید آنر همان ویژگی‌های گوشی آنر X10 را در نمایشگری بزرگ‌تر ارائه می‌دهد. پیش از این شاهد عرضه نسخه مکس گوشی آنر ۸ ایکس در داخل چین بودیم که هرگز در خارج از این کشور عرضه نشد. مدل آنر ۹ ایکس فاقد نسخه مکس بود اما آنر قصد دارد نسخه بزرگ‌تر اسمارت فون آنر X10 را عرضه کند.

 


 

در فاصله ۱۰ روز مانده تا معرفی رسمی گوشی، مشخصاتی از Honor X10 Max فاش شده است که اطلاعات زیادی از این گوشی می‌دهد. پیش از این نیز تصاویری از گوشی آنر X10 Max منتشر شده بود که طراحی ظاهری دستگاه را به خوبی نشان می‌داد. در قلب آنر X10 Max تراشه میان رده دیمنسیتی ۸۰۰ مدیاتک وجود دارد که از شبکه‌های ۵ جی نیز پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، گوشی آینده آنر دارای نمایشگر بزرگ ۷/۰۹ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۲۸۰ پیکسل (+FullHD) است. تا چند سال قبل دستگاه‌هایی که صفحه نمایش ۷ اینچی داشتند، تبلت محسوب می‌شدند اما امروزه گوشی‌هایی با نمایشگر ۶/۵ اینچی و بزرگ‌تر کاملا عادی هستند.

 


 

 

در کنار این‌ها هواوی به احتمال زیاد در آنر ایکس ۱۰ مکس از باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۲/۵ وات استفاده خواهد کرد. از دیگر مشخصات گوشی می‌توان به دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، سیستم عامل اندروید ۱۰، رابط کاربری Magic UI 3.1.1 و وزن ۲۲۷ گرم اشاره کرد. دستگاه در سه رنگ مشکی، آبی و نقره‌ای عرضه می‌شود و ابعاد آن نیز ۱۷۴/۴۶ در ۸۴/۹۱ در ۸/۹ میلی متر خواهد بود.

 

منبع : گجت نیوز 

محمدی بازدید : 34 یکشنبه 01 تیر 1399 نظرات (0)

 

 

اخیرا تاریخ رونمایی گلکسی ام ۰۱ اس – Samsung Galaxy M01s و گلکسی واچ ۳ توسط دفتر استانداردگذاری کشور هند (BIS) منتشر شده که خبر از عرضه این محصولات در آینده بسیار نزدیک می‌دهد.

 

 

دفتر استانداردهای کشور هند در لیست تاییدیه‌های جدید خود خبرهای هیجان‌انگیزی برای علاقه‌مندان به محصولات میان رده و گجت های پوشیدنی هوشمند سامسونگ منتشر کرده و تاریخ رونمایی برخی از آنها را به ما اعلام می‌کند. در حال حاضر ما انتظار داریم که از گوشی های سری گلکسی نوت ۲۰، گلکسی فولد ۲، گلکسی زد فیلیپ فایو جی و احتمالا یک جفت از تبلت های سری تب اس به همراه هندزفری های بلوتوث TWS Buds همگی در رویداد ۵ آگوست (۱۵ مرداد ماه) رونمایی شود.

 

 


 

 

حالا با روشن شدن تاریخ رونمایی گلکسی ام ۰۱ اس به احتمال زیاد می‌توانیم این گوشی و ساعت هوشمند گلکسی واچ ۳ – Samsung Galaxy Watch 3 را نیز به این لیست اضافه کنیم. دفتر استانداردهای کشور هند معمولا محصولات را کمی قبل از ورود رسمی آنها به بازار تایید می‌کند و حالا سه دیوایس جدید سامسونگ با شماره مدل‌های SM-R845F، SM-R855F و SM-R850F در لیست‌های این نهاد دیده می‌شود. مدل سوم کمی برای ما ناشناخته باقی مانده است اما دو مدل دیگر را پیش از این در تاییدیه‌های نهاد بلوتوث نیز دیده بودیم.

 

از مشخصات گلکسی واچ ۳ چه می‌دانیم؟


درباره ساعت هوشمند گلکسی واچ ۳ تا به حال اطلاعات مختلفی منتشر شده است و ما تا به اینجای کار می‌دانیم که قرار است دو نسخه متفاوت از این محصول در بدنه‌های ۴۱ میلی‌متری و ۴۵ میلی‌متری رونمایی شود. هر دو مدل به یک گیگابایت حافظه رم و هشت گیگابایت ظرفیت داخلی مجهز خواهند بود.

 

خوشبختانه استاندارد سطح نظامی MIL-STD-810G و استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق یک و نیم متری به مدت نیم ساعت برای محصولات تایید شده تا کاربرانی که فعالیت‌های ورزشی متعدد دارند، بتوانند به راحتی از آنها استفاده کنند.

 


 

سیستم عامل تایزن ۵.۵ بر روی این دو ساعت نصب خواهد بود و به لطف تاییدیه نهاد NRRA در کشور کره جنوبی، ما چند تصویر از طراحی این محصول را نیز مشاهده کرده‌ایم و به نظر می‌رسد که یک صفحه چرخان دیجیتال با حاشیه کمتر به دور نمایشگر کشیده شده و فضایی که نمایشگر در اختیار کاربران قرار می‌دهد، نسبت به نسل‌های قبلی افزایش یافته است.

 

تاریخ رونمایی گلکسی ام ۰۱ اس به زودی اعلام خواهد شد

 

حالا به سراغ گوشی گلکسی ام ۰۱ اس می‌رویم که با شماره مدل SM-M017F/DS در اسناد این نهاد هندی مشاهده شده است و البته به غیر از شماره مدل، از حیث مشخصات فنی اطلاعات دیگری به ما نمی‌دهد. از طریق شماره مدل می‌توانیم حدس بزنیم که یک نسخه دو سیم کارته از این محصول نیز وجود خواهد داشت. البته تصمیم سامسونگ برای رونمایی از مدل جدید گلکسی M01 آن هم تنها یک ماه پس از رونمایی از مدل استاندارد این محصول کمی عجیب به نظر می‌رسد؛ اما شاید این غول کره‌ای موفق به پیدا کردن راهی شده است تا مشخصات جالب‌تری در همان محدوده قیمت فوق‌العاده ۱۲۰ دلاری که گلکسی M01 ارائه می‌دهد را در اختیار کاربران قرار دهد.

 

با جستجو در اسناد و سایت‌های مختلف مشاهده می‌کنیم که گلکسی ام ۰۱ اس که تحت همان شماره مدل کلی SM-M017F/DS شناخته می‌شود، تا به حال در چند بنچمارک و تاییدیه مختلف رویت شده است. در تاییدیه نهاد وای فای این محصول با مشخصاتی نظیر وای فای b/g/n بر روی محدوده موج ۲.۴ گیگاهرتز و در حالی که سیستم عامل اندروید ۹ بر روی آن نصب بوده است مشاهده می‌شود.

 

ورژن اندروید گوشی گلکسی M01s عقب‌گرد خواهد داشت؟

 


 

 

البته این موضوع کمی عجیب به نظر می‌رسد زیرا مدل استاندارد گلکسی ام ۰۱ در حال حاضر دارای اندروید ۱۰ است و نسخه جدید آن نمی‌تواند یک سیستم عامل قدیمی‌تر داشته باشد. البته در تست بنچمارک گیک بنچ نیز همین نسخه اندروید ذکر شده و می‌تواند نشان از یک تصمیم عجیب توسط سامسونگ داشته باشد.

 

این گزارش‌ها همچنین نشان می‌دهند که از حیث مشخصات فنی، گوشی میان رده گلکسی ام ۰۱ اس به دو گیگابایت حافظه رم و پردازنده مدیاتک هلیو پی ۲۲ مجهز خواهد شد. این در حالی است که در مدل گلکسی ام ۰۱ یک شاهد اسنپدراگون ۴۳۹ بودیم. این تمام اطلاعاتی هستند که ما تا به اینجای کار از گوشی اقتصادی جدید سامسونگ داریم و احتمالا با نزدیک شدن به زمان رونمایی از این محصول اطلاعات بیشتری را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

 

 

منبع : گجت نیوز 

محمدی بازدید : 66 یکشنبه 01 تیر 1399 نظرات (0)

 

 

کاسیو نسخه Dragon Ball Z ساعت جی شاک را با تم انیمه محبوب ژاپنی معرفی کرد. ساعت کاسیو دارای نمادهایی از انیمه ژاپنی محبوب و پرطرفدار دراگون بال زد است.

 

 

نسخه Dragon Ball Z ساعت جی شاک با شماره مدل GA-110JDB-1A4 توسط شرکت کاسیو رونمایی شد. مدل جدید ساعت کاسیو نسخه محدودی از ساعت جی شاک GA-110 با رنگ آمیزی و تم الهام گرفته شده از انیمه محبوب دراگون بال زد است. Dragon Ball Z یکی از انیمه‌های پرطرفدار و پربیننده ژاپنی است که بین سال‌های ۱۹۸۹ تا ۱۹۹۶ پخش شد و با وجود گذشت چندین سال، همچنان طرفداران زیادی دارد. حالا هم شرکت ژاپنی کاسیو از این موقعیت استفاده کرده است و نسخه محدود و خاص جدیدی از ساعت G-Shock GA-110 با نام G-Shock Dragon Ball Z Edition را معرفی کرد.

 


 

 

طراحی و قیمت نسخه Dragon Ball Z ساعت جی شاک


ساعت جدید جی شاک ظاهری مشابه مدل GA-110 دارد با این تفاوت که روی بدنه آن نمادها و علایمی از انیمه دراگون بال زد به چشم می‌خورد. در کنار نشانگر ساعت ۹، عقربه کوچکی با یک توپ ۴ ستاره قرمز روی آن دیده می‌شود که نماد یکی از هفت توپ اژدها متعلق به شخصیت اصلی داستان یعنی سان گوکو است. در کنار نشانگر ساعت ۳ هم علامتی به شکل حرف Z وجود دارد. در پشت ساعت هم لوگو انیمه دراگون بال زد حک شده است. ساعت مشترک جی شاک و دراگون بال زد قرار است از روز ۱ مرداد (۲۲ جولای) عرضه شود. این ساعت از طریق فروشگاه اینترنتی جی شاک و شعبه جی شاک در خیابان کارنابی لندن با برچسب قیمتی ۱۹۹ پوند به فروش می‌رسد.

 

 

 

 

این روزها که اکثر مردم به تدریج به استفاده از ساعت‌های هوشمند و مدرن روی می‌آورند، جی شاک قصد دارد تا همچنان خریداران را به تهیه ساعت‌های کلاسیک ترغیب کند. البته G-Shock هم خود را برای ورود به دنیای ساعت‌های هوشمند حسابی آماده کرده است و مدتی قبل ساعت هوشمند GBD-H1000 را با امکاناتی از قبیل اتصال بلوتوث، حسگر ضربان قلب و باتری با عمر بالا و قابلیت شارژ خورشیدی عرضه کرد. درست است که نسخه دراگون بال زد جی شاک امکانات و نوآوری‌های ساعت‌های هوشمند را ندارد اما از نظر طراحی و زیبایی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و قطعا توجه طرفداران انیمه‌های ژاپنی را به خود جلب می‌کند.

 

 

 

منبع : گجت نیوز 

محمدی بازدید : 32 جمعه 30 خرداد 1399 نظرات (0)

 

 

سال ۲۰۱۹ برای سری Kingdom Hearts سال بزرگی بود که Kingdom Hearts 3 حماسه‌ی طولانی مدت Dark Seeker را پایان داد، اما سری محبوب نقش آفرینی اسوکئر انیکس (Square Enix) هنوز چیزهای زیادی برای ارائه دارد و هم‌اکنون به‌طور رسمی در برنامه‌های اخیرشان قرار گرفته است.

 

خالق و تهیه کننده‌ی سری تسویا نومارا (Tetsuya Nomura) اخیرا در توییترش پیامی را ارسال کرده است و به‌روزرسانی درباره‌ی ادامه‌دادن سری Kingdom Hearts اشاره کرده است. بنا بر اطلاعات منتشر شده اسکوئر انیکس برنامه‌ای برای پنج عنوان در این سری داشت دارد ک دو تای آن‌ها را امسال معرفی خواهد کرد. در اوایل سال میلادی، نومورا فاش کرد که سری Kingdom Hearts توسط دو تیم جداگانه در حال توسعه است. در همین حال، یک لیست شغلی در اواخر سال ۲۰۱۹ ذکر کرد که اسکوئر انیکس در حال کار کردن برای نسخه‌‌ی بازسازی Kingdom Hearts بود، که می‌تواند نشان دهنده‌ی این موضوع باشد که آن‌ها یک بازی انحصاری برای کنسول‌ها را در برنامه‌هایشان مد نظر دارند. باید در ادامه منتظر ماند و اخبار تکمیلی در این مورد را شنید.

 

 

منبع : گیمفا 

محمدی بازدید : 36 پنجشنبه 22 خرداد 1399 نظرات (0)

گوشی‌های میان‌رده مجهز به شارژر بی‌سیم می‌شوند

 

گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که سامسونگ احتمالا قصد دارد قابلیت شارژ بی‌سیم را تا سال آینده میلادی به گوشی های میان رده سری گلکسی A اضافه کند.

از آنجایی که قابلیت شارژ بی‌سیم در سال‌های اخیر مورد توجه شرکت‌های تولید کننده موبایل و کاربران گوشی‌های هوشمند قرار گرفته است حالا به نظر می‌رسد که سامسونگ نیز قصد دارد به زودی این امکان را در اختیار کاربران گوشی‌های مقرون به صرفه و میان رده خود یعنی سری گلکسی A قرار دهد تا آنها نیز بتوانند از این قابلیت جدید و کاربردی بهره‌مند شوند.

گوشی‌های میان‌رده مجهز به شارژر بی‌سیم می‌شوند

به گزارش ایتنا از ایسنا، بر اساس گزارش‌های منتشر شده از سوی سام موبایل به نقل از وبسایت  gizchina، گفته می‌شود این غول تکنولوژی کره‌ای بدین منظور در حال مذاکره برای همکاری و مشارکت با شرکت‌هایی همچون Amotech،  Chemtronics و Hansol Technics است.

شرکت Hansol Technics یکی از بهترین و معروف‌ترین تامین کنندگان ماژول‌های شارژر بی سیم میان رده در جهان به شمار می رود. به همین سبب سامسونگ نیز قصد دارد با همکاری و مشارکت با این شرکت، در کنار ارائه بهترین کیفیت، موجب افزایش قیمت این محصولات لقمان به صرفه و اقتصادی نشود.

انتظار می‌رود قابلیت شارژ بی سیم به گوشی های هوشمند سری گلکسی A سامسونگ در سال آینده یعنی ۲۰۲۱ میلادی به مرحله توسعه و عرضه در بازارهای جهانی خواهد رسید.

 

منبع ایتنا

محمدی بازدید : 32 سه شنبه 20 خرداد 1399 نظرات (0)

اخبار جعلی کرونا و 5G حذف نمی‌شوند



ایتنا - توئیتر در اقدامی جدید پیام‌های حاوی نظریه‌های جعلی درباره ارتباط کووید۱۹ و فناوری 5G را با برچسبی راستی آزمایی می‌کند و آنها را حذف نمی‌کند.

توئیتر اجازه می‌دهد برخی توئیت های حاوی نظریه های توطئه درباره ارتباط ویروس کرونا با شبکه های اینترنت 5G در این پلتفرم باقی بمانند و فقط روی آنها برچسب راستی آزمایی اطلاعات افزوده می‌شود.

به گزارش ایتنا از مهر، طبق گزارشی جدید روی برخی توئیت‌های با این محتوا برچسبی با این پیام دیده می شود:«حقایق را درباره کووید۱۹ دریابید». با کلیک روی این برچسب کاربران به یک صفحه راستی آزمایی هدایت می‌شوند که متنی با تیتر «اینترنت 5G به ویروس کرونا منجر نمی‌شود» در آن دیده می‌شود.

https://www.itna.ir/images/docs/000061/n00061181-b.jpg

این صفحه هرگونه شایعه را رد می‌کند و کاربر را به منابع رسمی و گزارش‌های معتبر ارجاع می‌دهد.

سخنگوی توئیتر در این باره می گوید: در صورتی که محتوای کووید ۱۹ مخرب باشد ما آن را حذف می کنیم. همانطور که قبلا گفتیم درباره همه توئیت‌هایی که اطلاعات ناکامل یا جنجالی درباره کووید۱۹ دارند، این عملیات انجام نمی‌شود.

این اقدام توئیتر بخشی از تلاش گسترده شبکه‌های اجتماعی در جهت کنترل نظریه‌های توطئه و اخبار جعلی درباره ویروس کرونا است.

با وجود تلاش ها برخی محتوای جعلی از جمله نظریه‌های بی اساس درباره ارتباط  5G و ویروس کرونا، گسترده شده اند و گاهی اوقات عواقبی نیز داشته اند.

 

منبع ایتنا

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 36
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 150
  • بازدید سال : 1,020
  • بازدید کلی : 4,222