loading...
اخبار و مقالات کامپیوتر
محمدی بازدید : 34 یکشنبه 01 تیر 1399 نظرات (0)

 

 

اخیرا تاریخ رونمایی گلکسی ام ۰۱ اس – Samsung Galaxy M01s و گلکسی واچ ۳ توسط دفتر استانداردگذاری کشور هند (BIS) منتشر شده که خبر از عرضه این محصولات در آینده بسیار نزدیک می‌دهد.

 

 

دفتر استانداردهای کشور هند در لیست تاییدیه‌های جدید خود خبرهای هیجان‌انگیزی برای علاقه‌مندان به محصولات میان رده و گجت های پوشیدنی هوشمند سامسونگ منتشر کرده و تاریخ رونمایی برخی از آنها را به ما اعلام می‌کند. در حال حاضر ما انتظار داریم که از گوشی های سری گلکسی نوت ۲۰، گلکسی فولد ۲، گلکسی زد فیلیپ فایو جی و احتمالا یک جفت از تبلت های سری تب اس به همراه هندزفری های بلوتوث TWS Buds همگی در رویداد ۵ آگوست (۱۵ مرداد ماه) رونمایی شود.

 

 


 

 

حالا با روشن شدن تاریخ رونمایی گلکسی ام ۰۱ اس به احتمال زیاد می‌توانیم این گوشی و ساعت هوشمند گلکسی واچ ۳ – Samsung Galaxy Watch 3 را نیز به این لیست اضافه کنیم. دفتر استانداردهای کشور هند معمولا محصولات را کمی قبل از ورود رسمی آنها به بازار تایید می‌کند و حالا سه دیوایس جدید سامسونگ با شماره مدل‌های SM-R845F، SM-R855F و SM-R850F در لیست‌های این نهاد دیده می‌شود. مدل سوم کمی برای ما ناشناخته باقی مانده است اما دو مدل دیگر را پیش از این در تاییدیه‌های نهاد بلوتوث نیز دیده بودیم.

 

از مشخصات گلکسی واچ ۳ چه می‌دانیم؟


درباره ساعت هوشمند گلکسی واچ ۳ تا به حال اطلاعات مختلفی منتشر شده است و ما تا به اینجای کار می‌دانیم که قرار است دو نسخه متفاوت از این محصول در بدنه‌های ۴۱ میلی‌متری و ۴۵ میلی‌متری رونمایی شود. هر دو مدل به یک گیگابایت حافظه رم و هشت گیگابایت ظرفیت داخلی مجهز خواهند بود.

 

خوشبختانه استاندارد سطح نظامی MIL-STD-810G و استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق یک و نیم متری به مدت نیم ساعت برای محصولات تایید شده تا کاربرانی که فعالیت‌های ورزشی متعدد دارند، بتوانند به راحتی از آنها استفاده کنند.

 


 

سیستم عامل تایزن ۵.۵ بر روی این دو ساعت نصب خواهد بود و به لطف تاییدیه نهاد NRRA در کشور کره جنوبی، ما چند تصویر از طراحی این محصول را نیز مشاهده کرده‌ایم و به نظر می‌رسد که یک صفحه چرخان دیجیتال با حاشیه کمتر به دور نمایشگر کشیده شده و فضایی که نمایشگر در اختیار کاربران قرار می‌دهد، نسبت به نسل‌های قبلی افزایش یافته است.

 

تاریخ رونمایی گلکسی ام ۰۱ اس به زودی اعلام خواهد شد

 

حالا به سراغ گوشی گلکسی ام ۰۱ اس می‌رویم که با شماره مدل SM-M017F/DS در اسناد این نهاد هندی مشاهده شده است و البته به غیر از شماره مدل، از حیث مشخصات فنی اطلاعات دیگری به ما نمی‌دهد. از طریق شماره مدل می‌توانیم حدس بزنیم که یک نسخه دو سیم کارته از این محصول نیز وجود خواهد داشت. البته تصمیم سامسونگ برای رونمایی از مدل جدید گلکسی M01 آن هم تنها یک ماه پس از رونمایی از مدل استاندارد این محصول کمی عجیب به نظر می‌رسد؛ اما شاید این غول کره‌ای موفق به پیدا کردن راهی شده است تا مشخصات جالب‌تری در همان محدوده قیمت فوق‌العاده ۱۲۰ دلاری که گلکسی M01 ارائه می‌دهد را در اختیار کاربران قرار دهد.

 

با جستجو در اسناد و سایت‌های مختلف مشاهده می‌کنیم که گلکسی ام ۰۱ اس که تحت همان شماره مدل کلی SM-M017F/DS شناخته می‌شود، تا به حال در چند بنچمارک و تاییدیه مختلف رویت شده است. در تاییدیه نهاد وای فای این محصول با مشخصاتی نظیر وای فای b/g/n بر روی محدوده موج ۲.۴ گیگاهرتز و در حالی که سیستم عامل اندروید ۹ بر روی آن نصب بوده است مشاهده می‌شود.

 

ورژن اندروید گوشی گلکسی M01s عقب‌گرد خواهد داشت؟

 


 

 

البته این موضوع کمی عجیب به نظر می‌رسد زیرا مدل استاندارد گلکسی ام ۰۱ در حال حاضر دارای اندروید ۱۰ است و نسخه جدید آن نمی‌تواند یک سیستم عامل قدیمی‌تر داشته باشد. البته در تست بنچمارک گیک بنچ نیز همین نسخه اندروید ذکر شده و می‌تواند نشان از یک تصمیم عجیب توسط سامسونگ داشته باشد.

 

این گزارش‌ها همچنین نشان می‌دهند که از حیث مشخصات فنی، گوشی میان رده گلکسی ام ۰۱ اس به دو گیگابایت حافظه رم و پردازنده مدیاتک هلیو پی ۲۲ مجهز خواهد شد. این در حالی است که در مدل گلکسی ام ۰۱ یک شاهد اسنپدراگون ۴۳۹ بودیم. این تمام اطلاعاتی هستند که ما تا به اینجای کار از گوشی اقتصادی جدید سامسونگ داریم و احتمالا با نزدیک شدن به زمان رونمایی از این محصول اطلاعات بیشتری را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

 

 

منبع : گجت نیوز 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 36
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 58
  • بازدید ماه : 160
  • بازدید سال : 1,030
  • بازدید کلی : 4,232